Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver tips och råd angående pjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 85865" data-source="post: 833020"><p>Ofta de har gjort en pjäxa som det inte går att formgjuta en sula till?! Det är ju som; "Hej, köp vår pjäxa! One size - fits nobody!" Skulle också vilja höra lite mer om de argumenten. Kan ju inte vara en storsäljande pjäxa i så fall.</p><p></p><p>Vad det gäller kramp..knäpper du upp pjäxorna när du åker inte åker? Menar inte att du ska knäppa upp när du väntar på dina kompisar i backen, men när du åker lift, går in och fikar osv. Själv knäpper jag upp alla spännen varje gång jag är färdig med ett åk. Annars krampar det ganska så snabbt för mig och mina pjäxor sitter ändå väldigt bra. Kan nästan tycka att jag skulle vilja ha lite tajtare ibland.</p><p></p><p>Känner du att det trycker hemskt mycket på ett speciellt ställe så kan du gå till en specialist och trycka ut plasten där det klämmer åt. Är d proffsiga och schyssta tycker jag att det ska ingå i priset när du köper pjäxor. Säljaren ska se till att du får det du vill ha och det är inte fel att gå tillbaka och säga att det blivit fel. Han ska hjälpa dig att hitta det du letar efter. Finns inte det ska han kunna "bygga" det åt dig, genom att fixa sulor och trycka ut plasten. Vad du än behöver. Allt kan du inte få gratis men fråga dig fram. Du är kund och ska få det du är i behov av! Kallas för service <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 85865, post: 833020"] Ofta de har gjort en pjäxa som det inte går att formgjuta en sula till?! Det är ju som; "Hej, köp vår pjäxa! One size - fits nobody!" Skulle också vilja höra lite mer om de argumenten. Kan ju inte vara en storsäljande pjäxa i så fall. Vad det gäller kramp..knäpper du upp pjäxorna när du åker inte åker? Menar inte att du ska knäppa upp när du väntar på dina kompisar i backen, men när du åker lift, går in och fikar osv. Själv knäpper jag upp alla spännen varje gång jag är färdig med ett åk. Annars krampar det ganska så snabbt för mig och mina pjäxor sitter ändå väldigt bra. Kan nästan tycka att jag skulle vilja ha lite tajtare ibland. Känner du att det trycker hemskt mycket på ett speciellt ställe så kan du gå till en specialist och trycka ut plasten där det klämmer åt. Är d proffsiga och schyssta tycker jag att det ska ingå i priset när du köper pjäxor. Säljaren ska se till att du får det du vill ha och det är inte fel att gå tillbaka och säga att det blivit fel. Han ska hjälpa dig att hitta det du letar efter. Finns inte det ska han kunna "bygga" det åt dig, genom att fixa sulor och trycka ut plasten. Vad du än behöver. Allt kan du inte få gratis men fråga dig fram. Du är kund och ska få det du är i behov av! Kallas för service ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver tips och råd angående pjäxor.
Tillbaka
Topp