Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver tips om lössnö i Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="quin" data-source="post: 109362" data-attributes="member: 47586"><p>Sitter i en fabrik i Österrike (stad=Steyr) och har avslutat arbetsdagen. Har inte varit på så många ställen än så länge men här nere snöar det varje dag och i bergen är det över 2 meter snö. När jag var i Schladming(Reiteralm) Hade det kommit trettio cm snö under natten och det var skönt och lättåtkomligt. men jag skulle vilja säga att varje ställe som ligger över 1000 möh har gott om snö men nysnön varierar. Skall till Saalbach över påsk och hoppas på mycket puder där. Plus en hel del öl...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="quin, post: 109362, member: 47586"] Sitter i en fabrik i Österrike (stad=Steyr) och har avslutat arbetsdagen. Har inte varit på så många ställen än så länge men här nere snöar det varje dag och i bergen är det över 2 meter snö. När jag var i Schladming(Reiteralm) Hade det kommit trettio cm snö under natten och det var skönt och lättåtkomligt. men jag skulle vilja säga att varje ställe som ligger över 1000 möh har gott om snö men nysnön varierar. Skall till Saalbach över påsk och hoppas på mycket puder där. Plus en hel del öl... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver tips om lössnö i Österrike
Tillbaka
Topp