Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver tips om lössnö i Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pist-olof" data-source="post: 109363" data-attributes="member: 49364"><p>Jag bor i andra delen av Österrike, norr om Wien och aker alltid sydväst till Alperna... Det finns rejält med snö överallt sa fort man kommer över 1000m.ö.h precis som QUIN skriver... i mina trakter är det nästan tomt pa turister sa det är mycket orört.... själv haller jag pa att putsa telemarkstekniken sa jag brassar inte mycket i det fria men det kommer snart... till helgen drar jag till Steyermark för nagra dagars akning... kan ge en recension pa onsdag... jag kan nas pa 0043664224789... auf wieder hören... LG//olof</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pist-olof, post: 109363, member: 49364"] Jag bor i andra delen av Österrike, norr om Wien och aker alltid sydväst till Alperna... Det finns rejält med snö överallt sa fort man kommer över 1000m.ö.h precis som QUIN skriver... i mina trakter är det nästan tomt pa turister sa det är mycket orört.... själv haller jag pa att putsa telemarkstekniken sa jag brassar inte mycket i det fria men det kommer snart... till helgen drar jag till Steyermark för nagra dagars akning... kan ge en recension pa onsdag... jag kan nas pa 0043664224789... auf wieder hören... LG//olof [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver tips om lössnö i Österrike
Tillbaka
Topp