Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Behöver tips på breda pjäxor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Notosai" data-source="post: 994515" data-attributes="member: 119064"><p>+1 på den.</p><p></p><p>För övrigt har Technica ganska bred läst. När jag skaffade mina Salomon X-Wave 8.0 en gång i tiden så vart det lite meckande med skalet (läs: skalet behövde tryckas ut) för att få dom att passa mina ganska breda fotblad.</p><p></p><p>När jag skaffade min Technica Chocise under julen så räckte det med att smälla i en gjuten sula och knäppa pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Notosai, post: 994515, member: 119064"] +1 på den. För övrigt har Technica ganska bred läst. När jag skaffade mina Salomon X-Wave 8.0 en gång i tiden så vart det lite meckande med skalet (läs: skalet behövde tryckas ut) för att få dom att passa mina ganska breda fotblad. När jag skaffade min Technica Chocise under julen så räckte det med att smälla i en gjuten sula och knäppa pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Behöver tips på breda pjäxor.
Tillbaka
Topp