Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Behövs lite mer snö (trolltråd)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koehler" data-source="post: 951979" data-attributes="member: 15680"><p>Varje mentalt frisk människa föredrar nog lössnö framför uppkört/isiga pucklar?</p><p>Tycker dock att man ska behärska allt, kan man åka grymt när det är isigt/uppkört så höjer man bara nivån ännu mer när det kommer lössnö och detta passar perfekt när man vill droppa grejer osv!</p><p>Anledningen till att jag tycker det är fett tråkigt att åka isiga pucklar är ju simpel, man kan inte dra på lika mycket och man sliter grymt mycket på dom dyrbara knäna som jag heller sparar till dom grymma dagarna..</p><p>Ang riktig brantåkning så som i klippet du länkade till så ser det bara riktigt tråkigt ut, enda gången jag kan tycka det är kul med hoppsvängar är möjligtvis i partier med riktigt brant tight skog med lössnö, tyckte iaf det förr!</p><p>Dock så går det nästan alltid att göra nåt bra av dagarna oav före.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koehler, post: 951979, member: 15680"] Varje mentalt frisk människa föredrar nog lössnö framför uppkört/isiga pucklar? Tycker dock att man ska behärska allt, kan man åka grymt när det är isigt/uppkört så höjer man bara nivån ännu mer när det kommer lössnö och detta passar perfekt när man vill droppa grejer osv! Anledningen till att jag tycker det är fett tråkigt att åka isiga pucklar är ju simpel, man kan inte dra på lika mycket och man sliter grymt mycket på dom dyrbara knäna som jag heller sparar till dom grymma dagarna.. Ang riktig brantåkning så som i klippet du länkade till så ser det bara riktigt tråkigt ut, enda gången jag kan tycka det är kul med hoppsvängar är möjligtvis i partier med riktigt brant tight skog med lössnö, tyckte iaf det förr! Dock så går det nästan alltid att göra nåt bra av dagarna oav före. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Behövs lite mer snö (trolltråd)
Tillbaka
Topp