Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bekvämt billigt med buss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 61460" data-attributes="member: 12536"><p>Fast jag måste ju säga att buss är bekvämt sålänge det är en sovbuss. Måste man sitta upp hela vägen så finns det roligare saker att uppleva. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Men visst, det är ett billigt alternativ. Dock brukar det inte vara JÄTTEpoppis att ha alltför mycket väskor med mera på bussen heller.</p><p></p><p>//Dr. Snow</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 61460, member: 12536"] Fast jag måste ju säga att buss är bekvämt sålänge det är en sovbuss. Måste man sitta upp hela vägen så finns det roligare saker att uppleva. :) Men visst, det är ett billigt alternativ. Dock brukar det inte vara JÄTTEpoppis att ha alltför mycket väskor med mera på bussen heller. //Dr. Snow [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bekvämt billigt med buss
Tillbaka
Topp