Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bekvämt billigt med buss
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_S" data-source="post: 61461" data-attributes="member: 35699"><p>Buss är ett rent helvette!! Även om det är en sov buss har åkt ner med sånna lik kistor nu i två år både till cham o val t</p><p>nu när vi skall ner till val d så har vi köpt oss en minibuss jätte billigt kostar kanske 1000 per skalle och man kan ta det lungt och stanna när man vill och framför allt packa hur jävla massa skit man vill. Ett pluss till är att man tjänar en rejäl hacka på och ha bil där nere också!</p><p></p><p>/DUCK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_S, post: 61461, member: 35699"] Buss är ett rent helvette!! Även om det är en sov buss har åkt ner med sånna lik kistor nu i två år både till cham o val t nu när vi skall ner till val d så har vi köpt oss en minibuss jätte billigt kostar kanske 1000 per skalle och man kan ta det lungt och stanna när man vill och framför allt packa hur jävla massa skit man vill. Ett pluss till är att man tjänar en rejäl hacka på och ha bil där nere också! /DUCK [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bekvämt billigt med buss
Tillbaka
Topp