Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bekymrad över val av underställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 600898" data-attributes="member: 54815"><p>Underställ behöver inte sitta supertight, men det ska inte va som en tall-tee direkt. Många kör nåt gammalt underställ i bomull men det är ju riktigt puckat, särskilt då man bara kanske har en tall-tee och en hood utanpå. Bailar man då blir det blött, kallt och allmänt otrevligt i det personliga områdena på kroppen. Craft har många olika modeller, det finns dom som ska sitta tight och det finns dom som inte ska sitta tight alls. Jag kör Craft Pro Warm som lager ett i alla väder, det är riktigt bra. Man behöver inte ett lager till om det inte är kallare än -15. Har dock ingen koll på priser eftersom jag har spons.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 600898, member: 54815"] Underställ behöver inte sitta supertight, men det ska inte va som en tall-tee direkt. Många kör nåt gammalt underställ i bomull men det är ju riktigt puckat, särskilt då man bara kanske har en tall-tee och en hood utanpå. Bailar man då blir det blött, kallt och allmänt otrevligt i det personliga områdena på kroppen. Craft har många olika modeller, det finns dom som ska sitta tight och det finns dom som inte ska sitta tight alls. Jag kör Craft Pro Warm som lager ett i alla väder, det är riktigt bra. Man behöver inte ett lager till om det inte är kallare än -15. Har dock ingen koll på priser eftersom jag har spons. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bekymrad över val av underställ
Tillbaka
Topp