Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Belagsifyllning....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeAC" data-source="post: 105942" data-attributes="member: 15069"><p>äh, du kan lätt laga repan själv! det som blir problem vanligtvis är om repan går in i kärnan intill stålkanten. då är du tvungen att vara extra noggrann.</p><p>intill stålkanten använder jag först två-komponents epoxylim som jag sedan droppar i med belag. låter det stelna så det är riktigt fast innan jag går lös med en grov fil. epoxylimmet kan dock ta väldigt lång tid på sig att stelna om det inte är rätt blandat, men det märker du. du får mycket sämre glid med epoxylim.</p><p>är repan inte så djup räcker det med belagsstången.</p><p>det är sjukt dyrt att laga repor på skiduthyrningar o dylika faciliteter, gör det själv så lär du dig något också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeAC, post: 105942, member: 15069"] äh, du kan lätt laga repan själv! det som blir problem vanligtvis är om repan går in i kärnan intill stålkanten. då är du tvungen att vara extra noggrann. intill stålkanten använder jag först två-komponents epoxylim som jag sedan droppar i med belag. låter det stelna så det är riktigt fast innan jag går lös med en grov fil. epoxylimmet kan dock ta väldigt lång tid på sig att stelna om det inte är rätt blandat, men det märker du. du får mycket sämre glid med epoxylim. är repan inte så djup räcker det med belagsstången. det är sjukt dyrt att laga repor på skiduthyrningar o dylika faciliteter, gör det själv så lär du dig något också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Belagsifyllning....
Tillbaka
Topp