Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Benhinneinflammation = körd säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aderhage" data-source="post: 1093429" data-attributes="member: 161643"><p>Jag hade sjukliga problem i ca 1,5 år med mina benhinnor, då var det från fotbollen mina problem uppkom. Jag gick till sjukgymnaster, gjorde formgjutna sulor och massa stretch/vila utan att det hjälpte. Sen fick jag tips att köpa barfotaskor, fimefingers tror jag dom hette. Så sagt och gjort köpte jag såna och tog promenader, hade dom på jobbet och efter ca 4 veckor så var jag bra i benhinnorna + att jag inte stukade fötterna på fotbollsplanen igen. Tror personligen på idéen att bygga upp muskler i fötterna som grund. Sen finns det givetvis olika anledningar till att problemet uppstår och knappast 100% säkert att det var just barfotaskorna som hjälpte mig heller. Men jag gjorde inget annat annorlunda iaf!</p><p></p><p>Hoppas du får till det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aderhage, post: 1093429, member: 161643"] Jag hade sjukliga problem i ca 1,5 år med mina benhinnor, då var det från fotbollen mina problem uppkom. Jag gick till sjukgymnaster, gjorde formgjutna sulor och massa stretch/vila utan att det hjälpte. Sen fick jag tips att köpa barfotaskor, fimefingers tror jag dom hette. Så sagt och gjort köpte jag såna och tog promenader, hade dom på jobbet och efter ca 4 veckor så var jag bra i benhinnorna + att jag inte stukade fötterna på fotbollsplanen igen. Tror personligen på idéen att bygga upp muskler i fötterna som grund. Sen finns det givetvis olika anledningar till att problemet uppstår och knappast 100% säkert att det var just barfotaskorna som hjälpte mig heller. Men jag gjorde inget annat annorlunda iaf! Hoppas du får till det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Benhinneinflammation = körd säsong?
Tillbaka
Topp