Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Benhinneinflammation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Legend" data-source="post: 361001" data-attributes="member: 45686"><p>Snälla, utveckla.</p><p></p><p>I övrigt får jag instämma med de som föreslog stretchning och träning. </p><p>Kan lägga till att benhinnemassage hjälper oerhört. Du kan i princip be vemsomhelst att hjälpa dig, det handlar mest om att sätta handflatorna på varsin sida om benet (det där ut stickande benet som man känner smärtan strömma från) och bara trycka (kan också trycka med tummarna längs hela smalbenet). Kan variera lite beroende på var smärtan sitter. Och ja, det skall göra jävligt ont. </p><p></p><p>Det fungerar för min del iaf, kan hända att det gör mer skada än nytta (det var en tränare för löpare som visade mig hur man gjorde). Men jag garanterar ingenting, fråga löpare, de brukar också ha problem med benhinnor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Legend, post: 361001, member: 45686"] Snälla, utveckla. I övrigt får jag instämma med de som föreslog stretchning och träning. Kan lägga till att benhinnemassage hjälper oerhört. Du kan i princip be vemsomhelst att hjälpa dig, det handlar mest om att sätta handflatorna på varsin sida om benet (det där ut stickande benet som man känner smärtan strömma från) och bara trycka (kan också trycka med tummarna längs hela smalbenet). Kan variera lite beroende på var smärtan sitter. Och ja, det skall göra jävligt ont. Det fungerar för min del iaf, kan hända att det gör mer skada än nytta (det var en tränare för löpare som visade mig hur man gjorde). Men jag garanterar ingenting, fråga löpare, de brukar också ha problem med benhinnor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Benhinneinflammation
Tillbaka
Topp