Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Benhinnorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmilAlamaa" data-source="post: 525958" data-attributes="member: 77064"><p>det löser ju knappast problemet.</p><p></p><p>jag har inte orkat läsa igenom tråden så vet inte om nån har skrivit det här men, jag hade sjukt ont i benen, jag kunde inte gå utan att det gjorde ont, det värsta jag har varit med om när jag har åkt skidor. Det var i söndags ifall nån undrar och nu är det nästan helt bra, jag har haft problem i över en månad, fast det var värst i söndags.</p><p></p><p>1.Jag vilade i TVÅ dagar</p><p></p><p>2.På dem två dagarna så "stretchade" jag (man böjer upp fötterna så högt det går sen ner igen åsså håller man på så länge man orkar, och så många gånger som möjligt per dag).</p><p></p><p>3. jag köpte nya pjäxor som måste ha hjälpt riktigt bra (salmon spk kaos)</p><p></p><p>4. jag tog det lungt första dagen jag åkte igen.</p><p></p><p></p><p>Nu är det nästan helt bra igen, sjukt skönt! :D jag trodde först att det aldrig skulle bli bra, men man måste vila, sen tror jag det är pjäxorna det är fel på. </p><p></p><p>Salomon kaos jag har nu är några cm högre än mina gamla, och dem sitter sjukt bra och tätt mot benen!</p><p></p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmilAlamaa, post: 525958, member: 77064"] det löser ju knappast problemet. jag har inte orkat läsa igenom tråden så vet inte om nån har skrivit det här men, jag hade sjukt ont i benen, jag kunde inte gå utan att det gjorde ont, det värsta jag har varit med om när jag har åkt skidor. Det var i söndags ifall nån undrar och nu är det nästan helt bra, jag har haft problem i över en månad, fast det var värst i söndags. 1.Jag vilade i TVÅ dagar 2.På dem två dagarna så "stretchade" jag (man böjer upp fötterna så högt det går sen ner igen åsså håller man på så länge man orkar, och så många gånger som möjligt per dag). 3. jag köpte nya pjäxor som måste ha hjälpt riktigt bra (salmon spk kaos) 4. jag tog det lungt första dagen jag åkte igen. Nu är det nästan helt bra igen, sjukt skönt! :D jag trodde först att det aldrig skulle bli bra, men man måste vila, sen tror jag det är pjäxorna det är fel på. Salomon kaos jag har nu är några cm högre än mina gamla, och dem sitter sjukt bra och tätt mot benen! peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Benhinnorna
Tillbaka
Topp