Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler 2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pablomoses" data-source="post: 923993" data-attributes="member: 128467"><p>testade dom ett par åk i chamonix förra säsongen och enligt min åsikt så var det otroligt oskönt att ha dom mittmonterade, tror dom var monterade så. trots den ganska rejäla rockern så lyckades jag med att fastna med toppen i snön, hade snöat ca 10-15cm så vet i fan hur jag lyckades. kände iaf att man inte kunde pusha dom 100% pga monteringen. testade även blog och access, blog kändes som samma skida som chetlern. </p><p></p><p>accessen, aa vad ska jag säga. sjukt lättåkt skida som fungerade överallt på berget. testade dom som sagt i ca 10 cm nysnö så vet ju inte hur några av skidorna är efter ett dump utöver det vanliga i alperna. accessen kostar bara 299€ på sportconrad och hade jag inte velat ha en skida som jag kan utvecklas mer av hade jag köpt den direkt. men ska man åka hela säsongen så tror jag man tröttnar efter ett par veckor. </p><p></p><p>sry för off topic men kände att det behövdes lite om accessen som är en av det billigaste skidorna man kan hitta och är otroligt lättåkt, rolig och förbannat ful.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pablomoses, post: 923993, member: 128467"] testade dom ett par åk i chamonix förra säsongen och enligt min åsikt så var det otroligt oskönt att ha dom mittmonterade, tror dom var monterade så. trots den ganska rejäla rockern så lyckades jag med att fastna med toppen i snön, hade snöat ca 10-15cm så vet i fan hur jag lyckades. kände iaf att man inte kunde pusha dom 100% pga monteringen. testade även blog och access, blog kändes som samma skida som chetlern. accessen, aa vad ska jag säga. sjukt lättåkt skida som fungerade överallt på berget. testade dom som sagt i ca 10 cm nysnö så vet ju inte hur några av skidorna är efter ett dump utöver det vanliga i alperna. accessen kostar bara 299€ på sportconrad och hade jag inte velat ha en skida som jag kan utvecklas mer av hade jag köpt den direkt. men ska man åka hela säsongen så tror jag man tröttnar efter ett par veckor. sry för off topic men kände att det behövdes lite om accessen som är en av det billigaste skidorna man kan hitta och är otroligt lättåkt, rolig och förbannat ful. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler 2012
Tillbaka
Topp