Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler vs Blog
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The-Geb" data-source="post: 938511" data-attributes="member: 69475"><p>Har inte haft fömånen att testa Bent Chetlern, men körde mycket på Blog förra säsongen och det blir samma skida i år. Jag tycker Blog:en är kanon i till den mesta OP:n som erbjuds i Sverige. Är det vindblåst hårt och j-vligt så är den dock långt ifrån optimal. Funkar tillräckligt bra i pisten. Den är rätt mjuk så den lämpar sig nog inget vidare för tyngre åkare, men med dina 70 kg så blir det inga problem. Jag är lika lång som dig och väger några kilo mer och kör 185:an. Som sagt jag är något partisk, men jag tror knappast att du blir besviken på Blog:en</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The-Geb, post: 938511, member: 69475"] Har inte haft fömånen att testa Bent Chetlern, men körde mycket på Blog förra säsongen och det blir samma skida i år. Jag tycker Blog:en är kanon i till den mesta OP:n som erbjuds i Sverige. Är det vindblåst hårt och j-vligt så är den dock långt ifrån optimal. Funkar tillräckligt bra i pisten. Den är rätt mjuk så den lämpar sig nog inget vidare för tyngre åkare, men med dina 70 kg så blir det inga problem. Jag är lika lång som dig och väger några kilo mer och kör 185:an. Som sagt jag är något partisk, men jag tror knappast att du blir besviken på Blog:en [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler vs Blog
Tillbaka
Topp