Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler vs Ross S7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 770030" data-attributes="member: 49358"><p>Jöss vad mkt antagelser du drog där då. För övrigt....vad fan har du med den diskussionen att göra egentligen?`</p><p></p><p>Precis som Jarle säger så menar jag på att det är rätt orelevant om erjlo88 tycker att JJ är den bästa skidan för det var inte det som det handlade om. Och om han nu tycker det och det ska ge ngt till tråden så är det så får han ta och förklara vad som är bra med skidan och vem han är och hur han åker skidor. För allt vi vet av svaret "Armada JJ 185 är bäst" så kan det betyda att "den är fin att se på och går fint i blå backar".</p><p> I övrigt får du gärna påstå att Czaren är guds gåva till skidåkaren men som sagt är inte det en sanning för alla. Det är DET jag försöker säga mister!</p><p></p><p>Peas!</p><p></p><p>/PNyberg, sjukt jävla dryg har jag hört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 770030, member: 49358"] Jöss vad mkt antagelser du drog där då. För övrigt....vad fan har du med den diskussionen att göra egentligen?` Precis som Jarle säger så menar jag på att det är rätt orelevant om erjlo88 tycker att JJ är den bästa skidan för det var inte det som det handlade om. Och om han nu tycker det och det ska ge ngt till tråden så är det så får han ta och förklara vad som är bra med skidan och vem han är och hur han åker skidor. För allt vi vet av svaret "Armada JJ 185 är bäst" så kan det betyda att "den är fin att se på och går fint i blå backar". I övrigt får du gärna påstå att Czaren är guds gåva till skidåkaren men som sagt är inte det en sanning för alla. Det är DET jag försöker säga mister! Peas! /PNyberg, sjukt jävla dryg har jag hört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bent Chetler vs Ross S7
Tillbaka
Topp