Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Berätta lite om St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HedlundMannen" data-source="post: 119599" data-attributes="member: 52202"><p>Hej alla glada!</p><p></p><p>Sitter här o tänker mig bort mot kommande vintersäsong. Jag har inte lyckats bestämma mig vart jag ska styra kosan. Jag har hört mycket gott om St Anton. Kan någon som varit där berätta lite om åkningen, boendemöjlighet, party o annat värt att veta.</p><p></p><p>Jag måste jobba där nere... hur illa är det om grisar talar bättre tyska än vad jag gör?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tack o bock!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HedlundMannen, post: 119599, member: 52202"] Hej alla glada! Sitter här o tänker mig bort mot kommande vintersäsong. Jag har inte lyckats bestämma mig vart jag ska styra kosan. Jag har hört mycket gott om St Anton. Kan någon som varit där berätta lite om åkningen, boendemöjlighet, party o annat värt att veta. Jag måste jobba där nere... hur illa är det om grisar talar bättre tyska än vad jag gör? Tack o bock! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Berätta lite om St. Anton
Tillbaka
Topp