Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Berätta- ni som gjort säsong i Hemavan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pontan" data-source="post: 88083"><p>Går på snowboard-linjen i tärna och har varit här i 2 månader nu och det är väll inte världens mest livliga by, men vist fin det saker att göra och i hemavan är det riktigt bra ös under vintern i bland och det bor ju ändå ganska mycket folk här så ensam är man ju inte. </p><p></p><p>När det kommer till berget så vet jag inte så mycket mer en att det ska finnas en hel del finna repor i hemavan. Parken där i mot har jag full koll på där jag är en av shaparna. Kolla in mer info på park.skidhemmet.nu</p><p></p><p>ha det gött//pontan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pontan, post: 88083"] Går på snowboard-linjen i tärna och har varit här i 2 månader nu och det är väll inte världens mest livliga by, men vist fin det saker att göra och i hemavan är det riktigt bra ös under vintern i bland och det bor ju ändå ganska mycket folk här så ensam är man ju inte. När det kommer till berget så vet jag inte så mycket mer en att det ska finnas en hel del finna repor i hemavan. Parken där i mot har jag full koll på där jag är en av shaparna. Kolla in mer info på park.skidhemmet.nu ha det gött//pontan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Berätta- ni som gjort säsong i Hemavan!
Tillbaka
Topp