Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bergans vs haglöfs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 467606" data-attributes="member: 49214"><p>Har tyckt lika som Xavier tidigare om Haglöfs men de verkar tagit sig i kragen på sistone. Prova och känn på t.ex. Spitz och Couloir...snygga, genomtänkta och hållbara.</p><p>Har själv en Spitz, så må vara lite partisk, men fan vilken bra jacka...och har lyckats prova mig igenom många skaljackor genom åren.</p><p>Arc´teryx har enligt mig en väldigt skum skärning på sina jackor...antingen gillar man nog dom eller så gör man det inte för att säg nått om dom. Blir alltid lika besviken när jag provar en Alpha SV jacka och den aldrig sitter bra, för alla jag känner som använder den älskar den och har använt den i många år.</p><p>Bergans har kanske priset på sin sida. Får lite känslan att det handlar mkt om mode för Bergans och lite mindre om funktion.</p><p></p><p>I slutändan handlar det väl mest om tycke och smak...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 467606, member: 49214"] Har tyckt lika som Xavier tidigare om Haglöfs men de verkar tagit sig i kragen på sistone. Prova och känn på t.ex. Spitz och Couloir...snygga, genomtänkta och hållbara. Har själv en Spitz, så må vara lite partisk, men fan vilken bra jacka...och har lyckats prova mig igenom många skaljackor genom åren. Arc´teryx har enligt mig en väldigt skum skärning på sina jackor...antingen gillar man nog dom eller så gör man det inte för att säg nått om dom. Blir alltid lika besviken när jag provar en Alpha SV jacka och den aldrig sitter bra, för alla jag känner som använder den älskar den och har använt den i många år. Bergans har kanske priset på sin sida. Får lite känslan att det handlar mkt om mode för Bergans och lite mindre om funktion. I slutändan handlar det väl mest om tycke och smak... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bergans vs haglöfs
Tillbaka
Topp