Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Bergsövernattning i Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HAWK" data-source="post: 30965" data-attributes="member: 15405"><p>Jag har både åkt skidor och bedrivit övriga bergsaktiviteter i BC. Självklart nås massor med bra åkning från liftar och/eller över en dag. Lika självklart nås ännu mer om man hikar in ännu längre bort från systemen.</p><p>Om det är värt att släpa med all utrustning? Tjae, det känns som ni själva måste besvara den frågan. Vill ni gå på tur – ta med! Vill ni inte gå på tur – ni kommer inte bli besvikna på vad som nås inom en dag!</p><p></p><p>/ Hawk</p><p></p><p>Ps. Har ni gott om stålar så ger annars balanselius ovan ett bra tips om Mountain Coop. Nu har jag ingen koll på CAN$ riktigt men för några år sedan var det mycket bra priser.</p><p>Mao, vill ni gå på tur, ta inte med ngt, köp allt på plats! Ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HAWK, post: 30965, member: 15405"] Jag har både åkt skidor och bedrivit övriga bergsaktiviteter i BC. Självklart nås massor med bra åkning från liftar och/eller över en dag. Lika självklart nås ännu mer om man hikar in ännu längre bort från systemen. Om det är värt att släpa med all utrustning? Tjae, det känns som ni själva måste besvara den frågan. Vill ni gå på tur – ta med! Vill ni inte gå på tur – ni kommer inte bli besvikna på vad som nås inom en dag! / Hawk Ps. Har ni gott om stålar så ger annars balanselius ovan ett bra tips om Mountain Coop. Nu har jag ingen koll på CAN$ riktigt men för några år sedan var det mycket bra priser. Mao, vill ni gå på tur, ta inte med ngt, köp allt på plats! Ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Bergsövernattning i Kanada
Tillbaka
Topp