Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Beslutsångest ang. skidval. tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Laplander" data-source="post: 258299" data-attributes="member: 70977"><p>Mmm.. Head har ju en tendens att separera i brättet. Spelar väl inte så stor roll men jag har blivit lite anti till dem p.g.a. det..känns lite epiga. Skidan i sig har ju fått bra kritik.</p><p></p><p>Sen tror jag att du och jag har lite olika mål med skidor. Jibbandet har jag gjort bort för 20 år sen. Minst. </p><p></p><p>Nej, jag ska inte köpa skidor på Ericsson eller Intersport ( tror du jag skiter pengar..;-))</p><p>Björn går kanske att göra pris med, ska kolla där, men det blir nog på nätet via södra sverige, när de börjar dumpa ut skidor pga snöbristen!</p><p></p><p>Någon som har åkte på dessa skidor? Skriv vad ni tycker!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Laplander, post: 258299, member: 70977"] Mmm.. Head har ju en tendens att separera i brättet. Spelar väl inte så stor roll men jag har blivit lite anti till dem p.g.a. det..känns lite epiga. Skidan i sig har ju fått bra kritik. Sen tror jag att du och jag har lite olika mål med skidor. Jibbandet har jag gjort bort för 20 år sen. Minst. Nej, jag ska inte köpa skidor på Ericsson eller Intersport ( tror du jag skiter pengar..;-)) Björn går kanske att göra pris med, ska kolla där, men det blir nog på nätet via södra sverige, när de börjar dumpa ut skidor pga snöbristen! Någon som har åkte på dessa skidor? Skriv vad ni tycker! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Beslutsångest ang. skidval. tips?
Tillbaka
Topp