Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Beslutsångest över skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IRundaSvangar" data-source="post: 1069323" data-attributes="member: 156554"><p>Jag passar på att flika in med en annan skida. Kanske lite dyr men den passar in på din krav av en skida. Vwerks code, vilken jag testade under julen. Innan åkte jag på rtm 84 och jag märkte otrolig skillnad direkt. Vwerks code hade ett isgrepp som slog rtm med hästlängder och den skar igenom den uppkörda snön för att få bett i det hårdare under. Ett riktigt bra val som ger kvalitetsåkning hela dagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IRundaSvangar, post: 1069323, member: 156554"] Jag passar på att flika in med en annan skida. Kanske lite dyr men den passar in på din krav av en skida. Vwerks code, vilken jag testade under julen. Innan åkte jag på rtm 84 och jag märkte otrolig skillnad direkt. Vwerks code hade ett isgrepp som slog rtm med hästlängder och den skar igenom den uppkörda snön för att få bett i det hårdare under. Ett riktigt bra val som ger kvalitetsåkning hela dagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Beslutsångest över skidval
Tillbaka
Topp