Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsångest som fan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rikuinc" data-source="post: 1029084" data-attributes="member: 145645"><p>Hi guys!</p><p></p><p>Finns säkert massa trådar om det här...Men vill ha en bräda som passar just bra till mig, är helt lost! Har åkt i 14år! Varit i alperna ett antal gånger och idre,åre,sälen u name it! Har innan kört på en ganska stiff o långa brädor (rome) (näslängd) mycket offpist och pist, knappt park alls! Men har blivit mer och mer sugen efter sjukt många timmar framför youtube, klipp på parkhäng osv. Så vet inte riktigt vad man ska kolla efter när man ska börja i parken. Antar kort(under hakan) och ganska mjuk, sen är ju de frågan på böj osv...</p><p></p><p>hursom kan väl säga att jag inte är en newbie på brädan, dock i parken är man väl inget ess!</p><p></p><p>Så kom gärna med förslag på bra/sköna brädor i park/jibb/street </p><p></p><p>Vikt: runt 82-84kg beror när på dygn och dag! </p><p>Längd: ca 180cm</p><p>Skostorlek: 42</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rikuinc, post: 1029084, member: 145645"] Hi guys! Finns säkert massa trådar om det här...Men vill ha en bräda som passar just bra till mig, är helt lost! Har åkt i 14år! Varit i alperna ett antal gånger och idre,åre,sälen u name it! Har innan kört på en ganska stiff o långa brädor (rome) (näslängd) mycket offpist och pist, knappt park alls! Men har blivit mer och mer sugen efter sjukt många timmar framför youtube, klipp på parkhäng osv. Så vet inte riktigt vad man ska kolla efter när man ska börja i parken. Antar kort(under hakan) och ganska mjuk, sen är ju de frågan på böj osv... hursom kan väl säga att jag inte är en newbie på brädan, dock i parken är man väl inget ess! Så kom gärna med förslag på bra/sköna brädor i park/jibb/street Vikt: runt 82-84kg beror när på dygn och dag! Längd: ca 180cm Skostorlek: 42 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beslutsångest som fan!
Tillbaka
Topp