Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
beslutsångest, vilken ort är bäst för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Domme" data-source="post: 440563" data-attributes="member: 65303"><p>de va ju inte dyrt alls.. dom ja snacka med har betalat upp mot 5000 per månad (eller de kanske va dom som betala mest..). det jag saknade mest med min säsong var faktiskt gemenskapen som är på alba.. förfesterna å så. så jag vet inte om jag ändrar allt för mycket i mina tidigare inlägg nu men hade jag gjort en säsong till så hade jag helst bott på alba. inte för att jag hade tråkigt där jag bodde men, e som sagt kul på alba också =)</p><p></p><p>frealsare vad heter du? =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Domme, post: 440563, member: 65303"] de va ju inte dyrt alls.. dom ja snacka med har betalat upp mot 5000 per månad (eller de kanske va dom som betala mest..). det jag saknade mest med min säsong var faktiskt gemenskapen som är på alba.. förfesterna å så. så jag vet inte om jag ändrar allt för mycket i mina tidigare inlägg nu men hade jag gjort en säsong till så hade jag helst bott på alba. inte för att jag hade tråkigt där jag bodde men, e som sagt kul på alba också =) frealsare vad heter du? =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
beslutsångest, vilken ort är bäst för mig?
Tillbaka
Topp