Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beslutsångest
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nostar" data-source="post: 1072240" data-attributes="member: 43737"><p>Precis det spännet jag tänkte på, fördelen jag såg med Salomonpjäxorna i butiken jag var i, var att man värmde innerskon för att slippa skavsår och tryck så. Jag har även lagt i en sula under min innersko för att öka greppet runt hälen.</p><p></p><p>Du verkar ha ganska låga fötter som jag och då är det lätt att det glappar mot häl/vrist! </p><p></p><p>Var inte feg att prova flera modeller för att hitta något som passar bättre! En pjäxa är relativt enkel att ordna till ändå jämfört med skridskor som varit det störst fotproblemet jag personligen haft!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nostar, post: 1072240, member: 43737"] Precis det spännet jag tänkte på, fördelen jag såg med Salomonpjäxorna i butiken jag var i, var att man värmde innerskon för att slippa skavsår och tryck så. Jag har även lagt i en sula under min innersko för att öka greppet runt hälen. Du verkar ha ganska låga fötter som jag och då är det lätt att det glappar mot häl/vrist! Var inte feg att prova flera modeller för att hitta något som passar bättre! En pjäxa är relativt enkel att ordna till ändå jämfört med skridskor som varit det störst fotproblemet jag personligen haft! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beslutsångest
Tillbaka
Topp