Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beställa boots från nätet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 832117" data-attributes="member: 66286"><p>One Off på Söder i Sthlm har dem i butik, om du har vägarna förbi. De kan säkert lösa att skicka dem också.</p><p>Dessutom är ju en stor del av grejjen med 32-dojjor att du kan formgjuta dem. Det ska du nog inte göra själv. </p><p>Alternativet är förstås att skita i det, 32 säger ju tillomed själva att om du inte åker SÅ jävla mycket behöver du inte gjuta.</p><p></p><p>Jag har provat andra modeller av 32 och jag upplever att de är likadana storleksmässigt mot Burton, att en US11 Burton är samma storlek som 32. 32 är lite bredare och vi nordbor har oftast lite bredare fötter så de funkar med största sannolikhet på dig, om du är av nordisk avel förstås.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 832117, member: 66286"] One Off på Söder i Sthlm har dem i butik, om du har vägarna förbi. De kan säkert lösa att skicka dem också. Dessutom är ju en stor del av grejjen med 32-dojjor att du kan formgjuta dem. Det ska du nog inte göra själv. Alternativet är förstås att skita i det, 32 säger ju tillomed själva att om du inte åker SÅ jävla mycket behöver du inte gjuta. Jag har provat andra modeller av 32 och jag upplever att de är likadana storleksmässigt mot Burton, att en US11 Burton är samma storlek som 32. 32 är lite bredare och vi nordbor har oftast lite bredare fötter så de funkar med största sannolikhet på dig, om du är av nordisk avel förstås. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beställa boots från nätet?
Tillbaka
Topp