Beställa från "EUKOS-MV"

klassy

Aktiv medlem
Beställa från "EUKOS-MV"
Hallå där Freeriders! :cool:

Jag funderar starkt på att beställa mig en jacka för ett satans bra pris från EUKOS-MV, men tänkte först höra om någon här har beställt därifrån.

Enligt min tysktalande vän och google translate, så ser ju sidan rätt seriös ut med tanke på vad och hur dem skriver, men tyvärr ser ju designen på sidan, samt deras logo, rätt så "b:ig" ut. :P

Kan priserna vara för bra för att vara sant?
Jag fann ju ändå denna webbsida på 4:e sidan efter min sökning på google, och där brukar man ju inte hitta speciellt seriösa saker.

Vad tycker ni, testa beställa därifrån eller inte?
Hade ju helt klart beställt om man kunde betala i efterhand eller dylikt.

Tack på förhand. / Klassy :lol:

Senast ändrad:
Beställa från "EUKOS-MV"
Ähum - Jag kan bara lite snabbt konstatera att de originalpriser som anges på sidan för Herr jackor är rena fantasierna. Jackorna har aldrig någonsin handlats på dom nivåerna - på vissa produkter är "originalpriset" *2. Jämför gärna med fullpris på www.outdoor-works.de för Mammut produkterna eller kanske ännu hellre www.backcountry.com för Black Diamond och Arc'teryx.

Beställa från "EUKOS-MV"
Slink sa:
Ähum - Jag kan bara lite snabbt konstatera att de originalpriser som anges på sidan för Herr jackor är rena fantasierna. Jackorna har aldrig någonsin handlats på dom nivåerna - på vissa produkter är "originalpriset" *2. Jämför gärna med fullpris på www.outdoor-works.de för Mammut produkterna eller kanske ännu hellre www.backcountry.com för Black Diamond och Arc'teryx.
Det är mycket möjligt.
Jackan jag söker finns inte på någon annan sida och på EUKOS-MV har dem den i ALLA storlekar, samt så säljer dem den för 1600k när den kostar 4500kr ny i Svensk butik.

Lurendrejeri?

Tillbaka
Topp