Beställa grenade från U.S

• Trådstartare Trådstartare sji
  • Start datum Start datum

sji

Ny medlem
Hejhej! Har en del frågor om att beställa en Grenade jacka från usa. Sidan jag tänkte beställa ifrån heter www.grenadegloves.com. Är det ngn som har handlat från den sidan och går den att lita på? Vet att dom bara skickar till usa/canada men har en kompis i canada som dom kan skicka till och sedan skickar han vidare till míg. Slippar jag tull då? Och hur mkt kmr tullen gå på om varorna (tänkte beställa hanskar också) kostar ca 900 kr? Sen undar jag om den här jackan är bra och om det finns foder i den : http://www.grenadegloves.com/product.php?product=122&cat=2 Och hur stora är storlekarna?

Fred ut.

Senast ändrad:
Tjena! '
Jag har åkt för Grenade,och det är ett fett nice märke men kvaleten va verkligen inte bra.
Klädern som jag hade gick sönder både i sömmar och kaborroen paja fort den med. Hanskan va coola som fan men inte nått att rekomendera allfall inte om man vill ha nått som håller. Men tyckar mer eller mindera hanskar går sönder fort vad man än har.
Men killaran är verkligen att lite på.
Storlekaran är små jag hade xxxL på jacka men jag kör bagys stil på mina grejer. MEn dom är små i storlekaran.
Men kläderan är coola som tusan och om en fet jacka du är ute efter så är det rätt märke!
Lycka till med köpet!

Tillbaka
Topp