Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Beställa grenade från U.S
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="loweandersson" data-source="post: 411310" data-attributes="member: 81378"><p>Tjena! '</p><p>Jag har åkt för Grenade,och det är ett fett nice märke men kvaleten va verkligen inte bra.</p><p>Klädern som jag hade gick sönder både i sömmar och kaborroen paja fort den med. Hanskan va coola som fan men inte nått att rekomendera allfall inte om man vill ha nått som håller. Men tyckar mer eller mindera hanskar går sönder fort vad man än har.</p><p>Men killaran är verkligen att lite på.</p><p>Storlekaran är små jag hade xxxL på jacka men jag kör bagys stil på mina grejer. MEn dom är små i storlekaran.</p><p>Men kläderan är coola som tusan och om en fet jacka du är ute efter så är det rätt märke!</p><p>Lycka till med köpet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="loweandersson, post: 411310, member: 81378"] Tjena! ' Jag har åkt för Grenade,och det är ett fett nice märke men kvaleten va verkligen inte bra. Klädern som jag hade gick sönder både i sömmar och kaborroen paja fort den med. Hanskan va coola som fan men inte nått att rekomendera allfall inte om man vill ha nått som håller. Men tyckar mer eller mindera hanskar går sönder fort vad man än har. Men killaran är verkligen att lite på. Storlekaran är små jag hade xxxL på jacka men jag kör bagys stil på mina grejer. MEn dom är små i storlekaran. Men kläderan är coola som tusan och om en fet jacka du är ute efter så är det rätt märke! Lycka till med köpet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Beställa grenade från U.S
Tillbaka
Topp