Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beställa helt ny bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurriz" data-source="post: 139665" data-attributes="member: 56253"><p>Tjena. Nu har jag länge letat och letat efter en passande begagnad bräda på blocket och sådär. Men man blir ju lite trött eftersom så fort man hittar något som passar på alla fronter, ja då e den såld. Så nu har jag tänkt köpa helt nya prylar och det skulle vara schysst om ni kunde hjälpa mig lite. Med tänke på att aldrig köpt eller haft en egen förut. Så, funderar från att beställa från utomlands typ Österrike eller vad som är populärt. Har läst runt lite på forumet och det verkar ju vara mest prisvärt ändå. Nu till sakerna. Jag behöver köpa skor, bindningar och snowboarden. Vill gärna ha schysta märken men har ändå inte så mycket pengar, har ungefär 3500-4500 kr. Lite specifikationer, längd: strax över 1,80m skor: enligt boardstores mätning 10,5 USA, vikt: 61kg. Vill nog ha en något längre bräda eftersom vill kunna använda nästa år, är 14 och växer en del fortfarande. </p><p></p><p>Tacksam för svar.. </p><p></p><p>/Gurriz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurriz, post: 139665, member: 56253"] Tjena. Nu har jag länge letat och letat efter en passande begagnad bräda på blocket och sådär. Men man blir ju lite trött eftersom så fort man hittar något som passar på alla fronter, ja då e den såld. Så nu har jag tänkt köpa helt nya prylar och det skulle vara schysst om ni kunde hjälpa mig lite. Med tänke på att aldrig köpt eller haft en egen förut. Så, funderar från att beställa från utomlands typ Österrike eller vad som är populärt. Har läst runt lite på forumet och det verkar ju vara mest prisvärt ändå. Nu till sakerna. Jag behöver köpa skor, bindningar och snowboarden. Vill gärna ha schysta märken men har ändå inte så mycket pengar, har ungefär 3500-4500 kr. Lite specifikationer, längd: strax över 1,80m skor: enligt boardstores mätning 10,5 USA, vikt: 61kg. Vill nog ha en något längre bräda eftersom vill kunna använda nästa år, är 14 och växer en del fortfarande. Tacksam för svar.. /Gurriz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beställa helt ny bräda.
Tillbaka
Topp