Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Beställa helt ny bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurriz" data-source="post: 139672" data-attributes="member: 56253"><p>Okej, jag tror dom kostar lite mycket för min del, vet inte hur mycket fjolårets kostar men 05/06 kostade ju en del, utan bindningar dessutom. Men har en fråga till. Med bootsen, idag var jag nere på stan och testade ett par Burton freestyle, 05 tror jag. Storleken som passade var 12, men på blå tomaten så finns ju inte ens dom bootsen, är det samma storlekar på alla Burtons skor? dom kostar ju 2000 på Stadium och så, och kan ju lika gärna beställa när jag ändå beställer brädan. Andra bra sko val som finns på tomaten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurriz, post: 139672, member: 56253"] Okej, jag tror dom kostar lite mycket för min del, vet inte hur mycket fjolårets kostar men 05/06 kostade ju en del, utan bindningar dessutom. Men har en fråga till. Med bootsen, idag var jag nere på stan och testade ett par Burton freestyle, 05 tror jag. Storleken som passade var 12, men på blå tomaten så finns ju inte ens dom bootsen, är det samma storlekar på alla Burtons skor? dom kostar ju 2000 på Stadium och så, och kan ju lika gärna beställa när jag ändå beställer brädan. Andra bra sko val som finns på tomaten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Beställa helt ny bräda.
Tillbaka
Topp