Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Beställa kläder från tightboards
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 377456" data-attributes="member: 48533"><p>Beställde ett par byxor därifrån för två veckor sedan, betalde och fick orderbekräftelse som sa att jag skulle få trackingnummer o.s.v. så fort de blev skickade. Väntade 1½ vecka utan att få något sådant mail, så jag ringde dem och fick då höra att de blivit skickade dagen innan och att jag borde få mailet när som helst.</p><p></p><p>Nu har det hur som helst gått lite drygt en halv vecka till sedan dess så jag använde precis deras live chat-funktion för att åter igen höra hur det låg till. Man förväntar sig samma svar, men nej, istället säger de denna gång sa de att byxorna inte finns i lager utan att de fortfarande väntar på dem, men att de ska få in dem senare denna vecka, och skicka dem så fort de kommer in...</p><p></p><p>Skitkul. Man tycker ju att de kanske kunde berättat detta direkt utan att jag skulle behöva ta kontakt med dem. Och så hade de ju kanske inte behövt ljuga när jag ringde dem...</p><p>Känns ju även jävligt roligt när man inte kommer befinna sig på adressen dit de skickas när de väl kommer, utan kommer vara tvungen att få dem skickade till nya adressen utav vänner på den förra. Ännu längre väntan, och en onödigt utgift.</p><p>Japp, jag är förbannad. Säkert de som haft bättre tur med Tightboards, men det var fan första och sista gången jag beställer något därifrån.</p><p></p><p>Nu återstår det bara att se om jag över huvud taget kommer få några byxor eller inte... Fan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 377456, member: 48533"] Beställde ett par byxor därifrån för två veckor sedan, betalde och fick orderbekräftelse som sa att jag skulle få trackingnummer o.s.v. så fort de blev skickade. Väntade 1½ vecka utan att få något sådant mail, så jag ringde dem och fick då höra att de blivit skickade dagen innan och att jag borde få mailet när som helst. Nu har det hur som helst gått lite drygt en halv vecka till sedan dess så jag använde precis deras live chat-funktion för att åter igen höra hur det låg till. Man förväntar sig samma svar, men nej, istället säger de denna gång sa de att byxorna inte finns i lager utan att de fortfarande väntar på dem, men att de ska få in dem senare denna vecka, och skicka dem så fort de kommer in... Skitkul. Man tycker ju att de kanske kunde berättat detta direkt utan att jag skulle behöva ta kontakt med dem. Och så hade de ju kanske inte behövt ljuga när jag ringde dem... Känns ju även jävligt roligt när man inte kommer befinna sig på adressen dit de skickas när de väl kommer, utan kommer vara tvungen att få dem skickade till nya adressen utav vänner på den förra. Ännu längre väntan, och en onödigt utgift. Japp, jag är förbannad. Säkert de som haft bättre tur med Tightboards, men det var fan första och sista gången jag beställer något därifrån. Nu återstår det bara att se om jag över huvud taget kommer få några byxor eller inte... Fan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Beställa kläder från tightboards
Tillbaka
Topp