Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Beställa skidor billigt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 56346" data-attributes="member: 16052"><p>Om folk köper utomlands så tvingas de svenska butikerna sänka priserna för att få tillbaka kunderna. Detta leder till bättre priser för oss eller affärer som går i konkurs. I de flesta butiker i småland tex så har bristen på snö gjort att utbudet på skidor är knappt existerbart. (Alla nöjer sig inte med salomon). När valet blir postorder så känns det som det kvittar om det är sverige eller utomlands. Personligen så tror jag att 99.99999% av alla skidor som säljs aldrig blir reklamerade. Jag skulle definitivt handla i tyskland om det är billigare. Har bara gjort det med mountainbikeprylar men det har funkat kanon .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 56346, member: 16052"] Om folk köper utomlands så tvingas de svenska butikerna sänka priserna för att få tillbaka kunderna. Detta leder till bättre priser för oss eller affärer som går i konkurs. I de flesta butiker i småland tex så har bristen på snö gjort att utbudet på skidor är knappt existerbart. (Alla nöjer sig inte med salomon). När valet blir postorder så känns det som det kvittar om det är sverige eller utomlands. Personligen så tror jag att 99.99999% av alla skidor som säljs aldrig blir reklamerade. Jag skulle definitivt handla i tyskland om det är billigare. Har bara gjort det med mountainbikeprylar men det har funkat kanon . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Beställa skidor billigt
Tillbaka
Topp