Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Beställde ett par skidor från sportconrad ångra mi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 608077" data-attributes="member: 46762"><p>Det är def. inte kört bara för att du har betalat. Är de riktigt schyssta kan de t.o.m. avbryta och ge dig pengarna tillbaka trots att de satt borren i skidorna...</p><p></p><p>Det som avgör är om de har skickat skidorna eller börjat montera skidorna. Transaktioner av pengar är lätt att fixa, det är bara att skicka tillbaka.</p><p></p><p>Så gör som Heinz sa, maila, skriv URGENT! och använd det röda utropstecknet och hoppas att du kan dra i nödbromsen innan tåget lämnat stationen. När beställde du dem?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 608077, member: 46762"] Det är def. inte kört bara för att du har betalat. Är de riktigt schyssta kan de t.o.m. avbryta och ge dig pengarna tillbaka trots att de satt borren i skidorna... Det som avgör är om de har skickat skidorna eller börjat montera skidorna. Transaktioner av pengar är lätt att fixa, det är bara att skicka tillbaka. Så gör som Heinz sa, maila, skriv URGENT! och använd det röda utropstecknet och hoppas att du kan dra i nödbromsen innan tåget lämnat stationen. När beställde du dem? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Beställde ett par skidor från sportconrad ångra mi
Tillbaka
Topp