Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Besviken på ÅS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 27994" data-attributes="member: 28198"><p>Alltså. Brukar passa på och bläddra igenom ÅS innan jag klipper mig. (håller ungefär samma intervall som utgivningsdatum</p><p>samt att det tar ungefär dom där 10 minuterna väntetid att pejla av det som är intressant i blaskan) </p><p>Dessutom är jag farsa till en grabb på snart två år, och som dom flesta nyblivna föräldrar går man på en prenumeration på "Vi Föräldrar". Därav min analys: Åka Skidor är precis som Vi Föräldrar!!!! Istället för att prenumerera eller köpa/sno alla nya nummer så kan man låna en årgång av någon tidigare skidåkare/förälder som "gått vidare" till att läsa tex Powder, Freeze eller Lotsa Barn och Att Sätta Gränser. För hela klabbet följer cykler om ungefär ett år. Efter ett år så börjar man känna igen sig.</p><p>Sen så är det det här med målgrupp: Om man pejlar av dom som har negativa åsikter om ÅS så verkar dom i alla fall i sina presentationer på den här communityn vara "hyfsade skidåkare" med ambitioner. Tror ni verkligen att ni tillhör ÅS målgrupp?? Nu vet jag inte hur stor upplagan är men vadfan, det måste ju finnas folk som köper den? Och som tydligen är nöjda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 27994, member: 28198"] Alltså. Brukar passa på och bläddra igenom ÅS innan jag klipper mig. (håller ungefär samma intervall som utgivningsdatum samt att det tar ungefär dom där 10 minuterna väntetid att pejla av det som är intressant i blaskan) Dessutom är jag farsa till en grabb på snart två år, och som dom flesta nyblivna föräldrar går man på en prenumeration på "Vi Föräldrar". Därav min analys: Åka Skidor är precis som Vi Föräldrar!!!! Istället för att prenumerera eller köpa/sno alla nya nummer så kan man låna en årgång av någon tidigare skidåkare/förälder som "gått vidare" till att läsa tex Powder, Freeze eller Lotsa Barn och Att Sätta Gränser. För hela klabbet följer cykler om ungefär ett år. Efter ett år så börjar man känna igen sig. Sen så är det det här med målgrupp: Om man pejlar av dom som har negativa åsikter om ÅS så verkar dom i alla fall i sina presentationer på den här communityn vara "hyfsade skidåkare" med ambitioner. Tror ni verkligen att ni tillhör ÅS målgrupp?? Nu vet jag inte hur stor upplagan är men vadfan, det måste ju finnas folk som köper den? Och som tydligen är nöjda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Besviken på ÅS
Tillbaka
Topp