Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Besviken på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindby" data-source="post: 184716" data-attributes="member: 47370"><p>Fattar inte varför "Skandinaviens största skidsajt" överhuvudtaget skriver något om studsmattor. </p><p>Mountainbiking känns mer ok, eftersom det ändå är frågan om liknande upplevelser som skidåkning. Förutsatt att man åker mountainbike på berg och inte fjantar runt i någon jordhög med en förvuxen bmx.</p><p>Som jag ser det har siten färgats av det faktum att de flesta som är aktiva på siten, genom forumet, är folk som inte har skidåkningen som fokus. I stället fokuserar dessa på att göra akrobatiska konster i luften, vilket har väääldigt lite att göra med ÅKNING.</p><p></p><p>Det är ju då helt naturligt att det dyker upp mer och mer artiklar om saker som inte handlar om skidåkning.</p><p>Jag säger inte att det är fel, bara att det snart borde vara dags att byta namn till något som bättre speglar vad de flesta vill ha. Dvs inte skidåkning, utan luftfärder. </p><p>(Skidåkning innehåller förvisso ett visst mått av luftfärder, men det är inte essensen)</p><p></p><p>Till er dirtpottor, jibbare och parkråttor som tycker annorlunda säger jag FUCK OFF. Ni vann och skidåkningen förlorade en bra site.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindby, post: 184716, member: 47370"] Fattar inte varför "Skandinaviens största skidsajt" överhuvudtaget skriver något om studsmattor. Mountainbiking känns mer ok, eftersom det ändå är frågan om liknande upplevelser som skidåkning. Förutsatt att man åker mountainbike på berg och inte fjantar runt i någon jordhög med en förvuxen bmx. Som jag ser det har siten färgats av det faktum att de flesta som är aktiva på siten, genom forumet, är folk som inte har skidåkningen som fokus. I stället fokuserar dessa på att göra akrobatiska konster i luften, vilket har väääldigt lite att göra med ÅKNING. Det är ju då helt naturligt att det dyker upp mer och mer artiklar om saker som inte handlar om skidåkning. Jag säger inte att det är fel, bara att det snart borde vara dags att byta namn till något som bättre speglar vad de flesta vill ha. Dvs inte skidåkning, utan luftfärder. (Skidåkning innehåller förvisso ett visst mått av luftfärder, men det är inte essensen) Till er dirtpottor, jibbare och parkråttor som tycker annorlunda säger jag FUCK OFF. Ni vann och skidåkningen förlorade en bra site. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Besviken på Freeride
Tillbaka
Topp