Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Besviken på pjäxor .
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjo-rnR" data-source="post: 845324" data-attributes="member: 84036"><p>Nu är du också ute och cyklar.. Om man får toebang betyder det att pjäxan INTE passar foten och nej gummisaken hjälper inte ett smack. Jag har ett par kaos och kör oftast med uppspänt fotspänne pga pjäxan är för smal och kan säga nu att mina tår får rätt mkt stryk. Vad jag vet så har jag inte hört någon klaga på förra årets FT booter då den pjäxan inte har någon form av dämpning alls och ingen "anti-toebang". </p><p></p><p>Får man toebang och ont i vaden/hälen så ska man leta sig till någon annan pjäxa.</p><p></p><p><strong>Hellre en pjäxa som passar</strong> före en pjäxa som räknas som parkpjäxa...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjo-rnR, post: 845324, member: 84036"] Nu är du också ute och cyklar.. Om man får toebang betyder det att pjäxan INTE passar foten och nej gummisaken hjälper inte ett smack. Jag har ett par kaos och kör oftast med uppspänt fotspänne pga pjäxan är för smal och kan säga nu att mina tår får rätt mkt stryk. Vad jag vet så har jag inte hört någon klaga på förra årets FT booter då den pjäxan inte har någon form av dämpning alls och ingen "anti-toebang". Får man toebang och ont i vaden/hälen så ska man leta sig till någon annan pjäxa. [b]Hellre en pjäxa som passar[/b] före en pjäxa som räknas som parkpjäxa... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Besviken på pjäxor .
Tillbaka
Topp