Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Betala eller inte betala!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bonebreaker" data-source="post: 47158" data-attributes="member: 15902"><p>Sitter här hemma o kokar på grund av att en kille som jag bodde ihop med i vintras i Åre inte verkar få sin söta Tumme ur den heliga baken! Det e nämligen så att tidigt i vintras så köpte jag ett par brallor som jag kom på att, Dä här blev inte bra! Så jag frågar polarn om han e sugen på att köpa dessa o mycket riktigt, pigg o sugen på brallorna så säger han: Jag köper dom men e det okey att du får pengarna lite senare?? Klart killen ska ha ett par nya brallor o vi bodde ihop så tänkte jag inte mer på det! Under resten av säsongen så fick man höra att det va kort om dollars hela tiden men ska snart betala! </p><p>Sen flyttade jag sista månaden o pengarna skulle komma till mig snart men..... KLART SOM FAAN DET INTE BLEV NÅGRA PENGAR! Dagen innan han åkte hem ifrån Åre så säger han att han ska lämna byxorna för han har inte råd. Gör det, tänkte jag eftersom han inte lyckats råna spargrisen än! Men nu blev det visst så att det vart väldigt bråttom hem så han hann inte lämna dom men pengarna skulle han sätta inte på mitt konto! Sista budet från honom va att han hade fått än räkning från sin golfklubb på 11500:- så han ska lämna tebax brallorna!</p><p>Det jag undrar över e hur lång tid man ska ha chansen att ångra sig?? Det har ju bara gått 5 månader sen han fick byxorna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bonebreaker, post: 47158, member: 15902"] Sitter här hemma o kokar på grund av att en kille som jag bodde ihop med i vintras i Åre inte verkar få sin söta Tumme ur den heliga baken! Det e nämligen så att tidigt i vintras så köpte jag ett par brallor som jag kom på att, Dä här blev inte bra! Så jag frågar polarn om han e sugen på att köpa dessa o mycket riktigt, pigg o sugen på brallorna så säger han: Jag köper dom men e det okey att du får pengarna lite senare?? Klart killen ska ha ett par nya brallor o vi bodde ihop så tänkte jag inte mer på det! Under resten av säsongen så fick man höra att det va kort om dollars hela tiden men ska snart betala! Sen flyttade jag sista månaden o pengarna skulle komma till mig snart men..... KLART SOM FAAN DET INTE BLEV NÅGRA PENGAR! Dagen innan han åkte hem ifrån Åre så säger han att han ska lämna byxorna för han har inte råd. Gör det, tänkte jag eftersom han inte lyckats råna spargrisen än! Men nu blev det visst så att det vart väldigt bråttom hem så han hann inte lämna dom men pengarna skulle han sätta inte på mitt konto! Sista budet från honom va att han hade fått än räkning från sin golfklubb på 11500:- så han ska lämna tebax brallorna! Det jag undrar över e hur lång tid man ska ha chansen att ångra sig?? Det har ju bara gått 5 månader sen han fick byxorna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Betala eller inte betala!!
Tillbaka
Topp