Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Betalning av säsongslägenhet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1022899" data-attributes="member: 77701"><p>Hej!</p><p></p><p>Det kan variera hur mycket som helst. Det oklaraste jag varit med om var i Val d'Isère för ett gäng år sedan då dealen var att betala hälften i förväg via banköverföring, och hälften i cash på plats när vi hämtade nyckeln. Mycket märkligt, men det gick bra. Kändes dock sådär att traska runt med femtiotusen i cash på flygplatserna, haha.</p><p>Andra år har det varierat - antingen betala hela klumpsumman via banköverföring hemifrån och få nycklarna vid ankomst, eller betala månadsvis under säsongens gång.</p><p></p><p>Jag tycker med andra ord att din situation låter trovärdig. Vilka är det du hyr igenom? Är det nån av agenturerna (Immobilier, La Cime m.fl.) så ska det vara safe, och andra Val T-profiler när det kommer till bummarboende, typ JDS, Season Housing, Seasonal Accomodation och Rollinsnow är också seriösa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1022899, member: 77701"] Hej! Det kan variera hur mycket som helst. Det oklaraste jag varit med om var i Val d'Isère för ett gäng år sedan då dealen var att betala hälften i förväg via banköverföring, och hälften i cash på plats när vi hämtade nyckeln. Mycket märkligt, men det gick bra. Kändes dock sådär att traska runt med femtiotusen i cash på flygplatserna, haha. Andra år har det varierat - antingen betala hela klumpsumman via banköverföring hemifrån och få nycklarna vid ankomst, eller betala månadsvis under säsongens gång. Jag tycker med andra ord att din situation låter trovärdig. Vilka är det du hyr igenom? Är det nån av agenturerna (Immobilier, La Cime m.fl.) så ska det vara safe, och andra Val T-profiler när det kommer till bummarboende, typ JDS, Season Housing, Seasonal Accomodation och Rollinsnow är också seriösa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Betalning av säsongslägenhet.
Tillbaka
Topp