betalning??

frontline

Ny medlem
betalning??
Undrar bara hur ni brukar lösa det med betalning till de som hyr ut "ställen" i alperna...
Ska man skicka över pengar till deras konton å hoppas på att man får ett boende, eller ska man lägga nån handpennin, å betala resten när man kommit ner?
vill inte bli blåst på en massa tusenlappar........
tack
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp