Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Betalningssätt på Backcountry?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnotherLife" data-source="post: 221027" data-attributes="member: 48870"><p>Tjenare mors!</p><p></p><p>Köpt dubbla lavinkit precis, vilket innebär mkt deg som ska iväg...</p><p></p><p>Betalade direkt via hemsidan med VISA kort. Inget att frukta från en sådan stor onlineshop" tror jag iaf.</p><p></p><p>Först drogs det ca 3$ från mitt konto som var en säkerhets grej, när jag bekräftat hur stor den dragna summa var, så skickades min utrustning. Då drogs hela beloppet samt att den extra avgiften på ca 3$ återficks.</p><p></p><p>Skickade prylarna till en kompis i USA som sedan plockar med de hem till mig, undivker därav risken att få betala 8%tullavgift och 25%moms....</p><p></p><p>Hur som helst så blir det billigare att beställa från USA, även om man råkar ut för tull/moms.</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnotherLife, post: 221027, member: 48870"] Tjenare mors! Köpt dubbla lavinkit precis, vilket innebär mkt deg som ska iväg... Betalade direkt via hemsidan med VISA kort. Inget att frukta från en sådan stor onlineshop" tror jag iaf. Först drogs det ca 3$ från mitt konto som var en säkerhets grej, när jag bekräftat hur stor den dragna summa var, så skickades min utrustning. Då drogs hela beloppet samt att den extra avgiften på ca 3$ återficks. Skickade prylarna till en kompis i USA som sedan plockar med de hem till mig, undivker därav risken att få betala 8%tullavgift och 25%moms.... Hur som helst så blir det billigare att beställa från USA, även om man råkar ut för tull/moms. // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Betalningssätt på Backcountry?
Tillbaka
Topp