Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Betalningssätt på Backcountry?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sisag AG" data-source="post: 221165" data-attributes="member: 36917"><p>Tjena,,,</p><p></p><p>köpte lite prylar därifrån för några veckor sedan, och betalade med kort.. Fungerar presic som de säger, med den lilla summan mm...</p><p>Och sen så är det UPS de skickar grejorna med, och Ups komer ringa dig när prylarna är på G. För det är de som inkasserar skatten å momsen som sedan betalas till staten.. Och till de betalar man antingen med kort eller cash beroende på hur mycket det rör sig om..</p><p></p><p>Men funkar fint gör det...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sisag AG, post: 221165, member: 36917"] Tjena,,, köpte lite prylar därifrån för några veckor sedan, och betalade med kort.. Fungerar presic som de säger, med den lilla summan mm... Och sen så är det UPS de skickar grejorna med, och Ups komer ringa dig när prylarna är på G. För det är de som inkasserar skatten å momsen som sedan betalas till staten.. Och till de betalar man antingen med kort eller cash beroende på hur mycket det rör sig om.. Men funkar fint gör det... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Betalningssätt på Backcountry?
Tillbaka
Topp