Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Betyg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 252400" data-attributes="member: 68240"><p>Utbildningen har riksintag vilket innebär att alla med gymnasiebehörighet har rätt att söka.</p><p>Ansökan görs i hemkommunen och koden för utbildningen är HRR105. Det brukar vara över 200 sökande på de 48 platserna och c:a 200 poäng har behövts i betyget från årskurs 9.</p><p>De som blir preliminärt intagna får en inbjudan till en informationsdag i maj. Intagningen blir klar i början av juli och sedan fortlöper reservintaget till mitten av september.</p><p></p><p>och i år eller föra intagnagningen var det 190p men jag tror nog att intagningspoängen i år på hotel och restaurang (H&R) kommer nog bli högre tack vare att det är så populärt här uppe och att dem har riksintag så måste dem höja betygen....</p><p>om du har mer frågor kontakta mig :D eller någonting......</p><p></p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin</p><p>peace out!</p><p>make love not war/power to the people</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 252400, member: 68240"] Utbildningen har riksintag vilket innebär att alla med gymnasiebehörighet har rätt att söka. Ansökan görs i hemkommunen och koden för utbildningen är HRR105. Det brukar vara över 200 sökande på de 48 platserna och c:a 200 poäng har behövts i betyget från årskurs 9. De som blir preliminärt intagna får en inbjudan till en informationsdag i maj. Intagningen blir klar i början av juli och sedan fortlöper reservintaget till mitten av september. och i år eller föra intagnagningen var det 190p men jag tror nog att intagningspoängen i år på hotel och restaurang (H&R) kommer nog bli högre tack vare att det är så populärt här uppe och att dem har riksintag så måste dem höja betygen.... om du har mer frågor kontakta mig :D eller någonting...... mvh// wolwerin peace out! make love not war/power to the people [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Betyg
Tillbaka
Topp