Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Bevakningarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1020612" data-attributes="member: 35223"><p>Det är ju kanon att det går att bevaka trådar så man får mail när något nytt skrivs i dem. Dock är det en sak jag har tänkt lite på. </p><p></p><p>Skulle det vara möjligt att i mailet som skickas ut även skriva med vilken användare som har skrivit något samt även kanske de 100 första tecknen av det nya inlägget ?</p><p></p><p>Idag står det ju bara att "någon" har skrivit i tråden. Ofta det det ju vara bara att någon har skrivit "LIKE" eller motsvarande kort kommentar vilket jag personligen inte tycker är så intressant. Medans om man ser att det är någon som har skrivit något längre och mer intressant så vill jag ju gärna gå in direkt och läsa/svara på dettta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1020612, member: 35223"] Det är ju kanon att det går att bevaka trådar så man får mail när något nytt skrivs i dem. Dock är det en sak jag har tänkt lite på. Skulle det vara möjligt att i mailet som skickas ut även skriva med vilken användare som har skrivit något samt även kanske de 100 första tecknen av det nya inlägget ? Idag står det ju bara att "någon" har skrivit i tråden. Ofta det det ju vara bara att någon har skrivit "LIKE" eller motsvarande kort kommentar vilket jag personligen inte tycker är så intressant. Medans om man ser att det är någon som har skrivit något längre och mer intressant så vill jag ju gärna gå in direkt och läsa/svara på dettta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Bevakningarna
Tillbaka
Topp