Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BG, St Anton, Kitzbühel, mayrhofen mm..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lilla_anna" data-source="post: 137292" data-attributes="member: 56430"><p>Jag och min pojkvän ska till Österrike men vi har inget boende än..</p><p></p><p>om det är nån som har och vill dela eller har tips på vart vi kan leta eller om ni känner någon som vill ha inneboende, snälla skriv till min fr-mail eller lilla.annas@hotmail.com</p><p></p><p>vi har bil och plats kvar i bilen dessutom..</p><p></p><p>vi åker till den ort där det finns boende..</p><p></p><p></p><p>ha de gött/ Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lilla_anna, post: 137292, member: 56430"] Jag och min pojkvän ska till Österrike men vi har inget boende än.. om det är nån som har och vill dela eller har tips på vart vi kan leta eller om ni känner någon som vill ha inneboende, snälla skriv till min fr-mail eller lilla.annas@hotmail.com vi har bil och plats kvar i bilen dessutom.. vi åker till den ort där det finns boende.. ha de gött/ Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BG, St Anton, Kitzbühel, mayrhofen mm..
Tillbaka
Topp