Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bibby pro,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 557178" data-attributes="member: 49358"><p>Det är det verkligen. 186an är mer leksida och 190 ska vara en lekfull BM skida. 186an har platt spann under foten och fungera mkt bra både switch och vanligt. 190orna är hårdare (styv under foten, styv/medelstyv i tailen och medel i nosen) och har spann under foten, recurve som vissa väljer att kalla det.</p><p>Sj tror jag att 190n är en jäkligt bra varje dag skida för den som gillar lite fetare och lekfullare 1Q skidor.</p><p>Detta var inte en lektion till Carled (för jag tror att han redan vet detta) utan mer för er andra som inte nördar skidprylar 24/7 som vissa av oss gör :P Mig själv inkluderat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 557178, member: 49358"] Det är det verkligen. 186an är mer leksida och 190 ska vara en lekfull BM skida. 186an har platt spann under foten och fungera mkt bra både switch och vanligt. 190orna är hårdare (styv under foten, styv/medelstyv i tailen och medel i nosen) och har spann under foten, recurve som vissa väljer att kalla det. Sj tror jag att 190n är en jäkligt bra varje dag skida för den som gillar lite fetare och lekfullare 1Q skidor. Detta var inte en lektion till Carled (för jag tror att han redan vet detta) utan mer för er andra som inte nördar skidprylar 24/7 som vissa av oss gör :P Mig själv inkluderat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bibby pro,
Tillbaka
Topp