Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bibby pro,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 557181" data-attributes="member: 58561"><p>jag åkte ruby förra året, fantastiskt bra skida med skön pop! åkte på 190, och misstar jag mig inte är den något mjukare än 188:an som ska vara den styvaste i serien. tycker den passar utmärkt i sverige, traditionellt spann är klart underskattat nu sedan rockerns inträde på marknaden. funkade riktigt bra i pist också, utan att tumma på flytet i puder. klart att flytkraften inte är den samma som på en två cm fetare rockerskida, men man kan inte få allt.</p><p></p><p>folk verkar tro att man inte kan åka puder på traditionellt spann längre, att det bara är rocker som duger. så är det förstås inte!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 557181, member: 58561"] jag åkte ruby förra året, fantastiskt bra skida med skön pop! åkte på 190, och misstar jag mig inte är den något mjukare än 188:an som ska vara den styvaste i serien. tycker den passar utmärkt i sverige, traditionellt spann är klart underskattat nu sedan rockerns inträde på marknaden. funkade riktigt bra i pist också, utan att tumma på flytet i puder. klart att flytkraften inte är den samma som på en två cm fetare rockerskida, men man kan inte få allt. folk verkar tro att man inte kan åka puder på traditionellt spann längre, att det bara är rocker som duger. så är det förstås inte! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bibby pro,
Tillbaka
Topp