Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bidningen pajjade
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Methodrone" data-source="post: 504324" data-attributes="member: 78295"><p>Tjenare alla gliderz jag undrade om någon skulle kunna hjälpa mig med min bidning.</p><p></p><p>Det är nämligen så att något"Vet inte vad jag ska kalla det(Skpik annars:P) har gått av som sitter under den svarta plattan som håller upp skidan. Under den finns det en fjäder som gör så den åker upp och i den finns det den där grejen som gör så den svarta grejen inte ska gå åt sidan.... den här nämligen hoppat ut..</p><p></p><p>Fan va dummt detta låter men vet inte vad jag ska säga kan nämligen inga grejer kan bara åka :P</p><p></p><p><a href="http://img201.imageshack.us/my.php?image=bidning1bi0.jpg" target="_blank"><img src="http://img201.imageshack.us/img201/7553/bidning1bi0.th.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p><a href="http://img166.imageshack.us/my.php?image=bindning2ua5.jpg" target="_blank"><img src="http://img166.imageshack.us/img166/4227/bindning2ua5.th.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Methodrone, post: 504324, member: 78295"] Tjenare alla gliderz jag undrade om någon skulle kunna hjälpa mig med min bidning. Det är nämligen så att något"Vet inte vad jag ska kalla det(Skpik annars:P) har gått av som sitter under den svarta plattan som håller upp skidan. Under den finns det en fjäder som gör så den åker upp och i den finns det den där grejen som gör så den svarta grejen inte ska gå åt sidan.... den här nämligen hoppat ut.. Fan va dummt detta låter men vet inte vad jag ska säga kan nämligen inga grejer kan bara åka :P [url=http://img201.imageshack.us/my.php?image=bidning1bi0.jpg][img]http://img201.imageshack.us/img201/7553/bidning1bi0.th.jpg[/img][/url] [url=http://img166.imageshack.us/my.php?image=bindning2ua5.jpg][img]http://img166.imageshack.us/img166/4227/bindning2ua5.th.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bidningen pajjade
Tillbaka
Topp