Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bidningen pajjade
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 504341" data-attributes="member: 53337"><p>jag har gjort exakt samma med mina gamla bindningar!!</p><p>du måste montera av skistoppern och köpa en ny.. så lätt är det!</p><p>sitter nån skruv så man kan skruva bort den tror jag.. sen är de bara da med den till närmaste återförsäljare av "look" eller "rossignol" typ intersport eller vad som helst, och fråga om dom kan beställa hem en sån åt dig!</p><p>kostar nog nån hundring.. men de borde gå!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 504341, member: 53337"] jag har gjort exakt samma med mina gamla bindningar!! du måste montera av skistoppern och köpa en ny.. så lätt är det! sitter nån skruv så man kan skruva bort den tror jag.. sen är de bara da med den till närmaste återförsäljare av "look" eller "rossignol" typ intersport eller vad som helst, och fråga om dom kan beställa hem en sån åt dig! kostar nog nån hundring.. men de borde gå! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bidningen pajjade
Tillbaka
Topp