Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Big Daddy vs Thug, nån som provat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 385872" data-attributes="member: 12152"><p>Big Daddyn är extremt lättåkt för att vara så stor som den är. Den känns definitivt inte hård på snön. Hör med min bror MarkusO i min kompislista. Han har åkt på både den nuvarande och tidigare versioner av BigD.</p><p></p><p>Enda egentliga nackdelen är spannet. Det håller med om till fullo. Det finns ingen anledning att ha ett så kraftigt spann på ett par puderlagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 385872, member: 12152"] Big Daddyn är extremt lättåkt för att vara så stor som den är. Den känns definitivt inte hård på snön. Hör med min bror MarkusO i min kompislista. Han har åkt på både den nuvarande och tidigare versioner av BigD. Enda egentliga nackdelen är spannet. Det håller med om till fullo. Det finns ingen anledning att ha ett så kraftigt spann på ett par puderlagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Big Daddy vs Thug, nån som provat?
Tillbaka
Topp