Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Big mtn/Freeride/Puder brädor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Motorman" data-source="post: 63519" data-attributes="member: 30109"><p>Jag har kört på en Shogun 178 i två sässonger, knäckte den förra året och har letat mig tokig efter en ny till denna sässong. Lyckades så småningom med det. Vad jag vill komma till är att jag är grymmt nöjd med den! </p><p></p><p>Grym i puder tack vare längd och bredd och otroligt kul i pist när man nu är där tack vare rejäl styvhet. Stabil och säker i höga farter - överallt. Relativt lätt för att vara en sån stor bräda vilket är bra om man hajkar mycket.</p><p></p><p>Det man kan säga om nackdelar är väl att den är väl inte den mest lättåkta brädan om man är ute efter det, den kräver sin åkare. Det behövs en del muskler för att hantera den. Den är ganska känslig och lättrepad. Årets Shogun har svart belag vilket jag tycker är tacksamt vid eventuella reparationer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Motorman, post: 63519, member: 30109"] Jag har kört på en Shogun 178 i två sässonger, knäckte den förra året och har letat mig tokig efter en ny till denna sässong. Lyckades så småningom med det. Vad jag vill komma till är att jag är grymmt nöjd med den! Grym i puder tack vare längd och bredd och otroligt kul i pist när man nu är där tack vare rejäl styvhet. Stabil och säker i höga farter - överallt. Relativt lätt för att vara en sån stor bräda vilket är bra om man hajkar mycket. Det man kan säga om nackdelar är väl att den är väl inte den mest lättåkta brädan om man är ute efter det, den kräver sin åkare. Det behövs en del muskler för att hantera den. Den är ganska känslig och lättrepad. Årets Shogun har svart belag vilket jag tycker är tacksamt vid eventuella reparationer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Big mtn/Freeride/Puder brädor
Tillbaka
Topp